Models de documents per a la gestió universitària UPC

Models de document de la UPCEl Llibre d’estil lingüístic de la UPC conté l’apartat “Models de documents UPC“, que recull els models de documentació de la gestió universitària.

Aquests models inclouen informació sobre els apartats en què s’estructuren els documents i recomanacions sobre estil de redacció, fraseologia, terminologia i convencions gràfiques. A banda, també hi ha alguns exemples que faciliten la comprensió d’aquests continguts, i n’hi ha que tenen unes plantilles de Word que es poden fer servir com a base per elaborar els documents.

Actualment hi ha els documents següents: anunci, acta de reunió, carta, certificat, convocatòria de reunió, invitació, reglaments de la UPC, resolució i sol·licitud.

This entry was posted in Catalan, SLT UPC, Style guides, Writing guides and tagged . Bookmark the permalink.